Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: anichkataa
Категория: Други
Прочетен: 5637
Постинги: 2
Коментари: 7
Гласове: 13
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.07.2012 16:14 - Струва ли си!
Автор: anichkataa Категория: Други   
Прочетен: 561 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 05.07.2012 16:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Часът пак е 15:30 - време, в което нормалните хора са изпили по бира заедно с обяда си и са се отдали на заслужена обедна почивка. За съжаление аз пак съм на работа. Неискам това да звучи като оплакване - аз обичам работата си. Работя като продавач - консултант в магазин за храна за животни или както казват всички продавам фураж. Отдавна съм изпила сутрешното си кафе и съм изяла хамбургера, който всяка сутрин си купувам за обяд и не ми остава нищо друго освен докато хората почиват и нямам толкова много клиенти да напиша 2-3 приказки за мен.
        Казвам се Ани и съм на 18. Живея в малък град, където хората се познават, клюките се носят постоянно със скорост по бърза от тази на светлината и във всеки един момент можеш да научиш че си направил нещо или си бил някъде без дори да ти е идвало на ум за това.  Някой ще кажат "Това е ужасно"! Всъщност не бих казала - забавно е да научаваш различни неща за себе си, да чуваш как хората говорят за теб и си донаждат някои неща защото завиждат или защото искат със всички средства да покажат че те са нещо повече от теб. Не ми пречи нека го правят щом им харесва, нали аз и хората които са важни за мен знаем истината!
          Завистлива приятелка казва че роклята ти е отвратителна или че докато си се разхождала си си харесала блузка от втората употреба, бившето ти гадже тайно се надява да му се обадиш, но въпреки това разправя че си курва на кого ли не, съседите се оплакват че се прибираш късно и удряш силно вратата на асансьора или че пускаш силна музика в часовте за почивка, майка ти ти се обажда по 15 000 пъти на ден за да те попита дали ще минеш да я видиш след работа и ако не ти остане време се сърди че не и обръщаш внимание.......и т.н. Е.......? И какво то това.... Живота пак е забавен. Какво щеше да е хубавото ако всички харесваха това, което харесваш ти, ако всички мислеха като теб, ако всички се съобразяваха с теб..... Пълна скука. Това е едната страна на нещата, другата е работата.
         Почти целия ми ден преминава на работа. Сутрин започвам в 9 и незнам кога ще се прибера, макар че работното ми време е до 17:00. Срещам нови и различни хора, всеки със собствения си проблем. Мога да разделя клиентите си на 3 основни типа. Първият е фермерите, които имат много животни и не им пречи дали съхото мляко за телета е поскъпнало с 20 стотинки и с 2 лева,вторият е тузарите, които гледат огромни кучета или скъпи котки, различни екзотични папагали, костенурки, влечуги и други, просто за едната гъзария. Третият тип обаче са възрастните хора, които имат по една кравичка или козичка, малко кученце и 2-3 слаботелесни котенца, на които се радват както на собствените си внуци. Харесва ми, когато видя тъжната им физиномия, когато идват и казват "Да не е поскъпнало" а аз им кажа че не е. тези хора се радват истински. Пенсията им едва стига за тях самите - за ток, вода, телфон, лекарства и храна - те отделят от нея и за животинките, които са непрекъснато до тях, и денем и нощем за разлика от децата и внуците им, които са се улисали в сивото и забързано ежедневие с единствената цел да съомеят да направят нещо значимо и най-важното да успеят да изкарат някой и друг лев.
         Сега може би си казвате че съм наивна и че това е банално, че всеки съжалява бедните и възрастните хора- НЕ! Аз не ги съжалявам! Аз им се ВЪЗХИЩАВАМ. Взхищавам се на силата, на волята им, на жвланието им за живот и на надеждата че вървим кам по-добро, на това че са щастливи от най-малкия жест и уважение. Това са истинските хора - страдали много, но въпреки това пламъкът на живота още гори в тях. Заради тази усмивка на лицата им си стува да направиш много!


   
image      


Тагове:   щастие,   работа,   усмивки,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. natali60 - Хубави разсъждения
06.07.2012 14:05
Поздрави от Пънлай, Ани! :)
цитирай
2. anichkataa - :)
06.07.2012 15:02
Mersi :P
цитирай
Търсене

Архив